Wij merken dat veel cm’s nog behoefte hebben zich te verdiepen om ‘het juiste gesprek’ te kunnen voeren met medewerkers (open vragen stellen, goed luisteren, samenvatten, doorvragen, onbevooroordeeld) en krijgen hier veel vragen over, ook n.a.v. de Masterclass “Casemanagement bij psychische klachten” van vorig jaar. En in je effectiviteit en toegevoegde waarde van jouw rol van CM kan je juist hierin het verschil maken!

Tijdens deze twee uur durende Masterclass komen o.a. de volgende onderwerpen aan bod:

  • IJsbergtheorie (hoe zit de mens in elkaar)
  • Gesprektechnieken:
    • ‘Rapport’ (contact) maken
    • LSD (Luisteren-Samenvatten-Doorvragen)
  • Methodiek ‘Motiverende gespreksvoering’
    • Wat is het?
    • Hoe werkt het?
    • Hoe kan jij deze methodiek gebruiken om beweging te creëren bij medewerkers?

De Masterclass is een mix van een interactieve presentatie (met o.a. polls via Mentimeter en video’s) en er is ‘live’ ruimte voor het inbrengen van cases. Na afloop van de Masterclass ontvang je een naslagwerk en een persoonlijk (digitaal) certificaat.

Waar en wanneer?
Datum Masterclass:    21 juni 2022
Tijdstip:                         19:00-21:00 uur
Duur:                             Ongeveer 2 uur, inclusief korte pauzes
Locatie:                         Online, via het leermanagementsysteem

Door wie?

  • Steven Verbeek, Directeur en mental coach van OEEC. Hij heeft jarenlange ervaring in casemanagement, mental coaching en Arbeids- en Gezondheidspsychologie.
  • Bram Meijer, Directeur en mental coach van OEEC. Hij heeft jarenlange ervaring in mental coaching in uiteenlopende organisaties.